donderdag 18 augustus 2016

Mijn TZ70

Potverdekke toch! Mijne Lumix heeft me in de steek gelaten en dat in 't midden van mijne Konzjee. Heb wel een spare kodakske bij, maar die mag nog niet naast mijn teezetteke liggen. Vermits ik geen foto's meer kan door wiffieƫnen naar mijn tabletteke, zal ik de foto's toevoegen als ik terug thuis ben. Er zat nog garantie op dat ding, ben curieus hoe het zal aflopen!
Vier weken in herstelling en nog niks! Natuurlijk gebeld om wat ambetant te doen en eens goed in de verf te zetten hoe goed hun klantenservice eigenlijk wel is. Nog niet gereed mijnheer, er dient een en ander vervangen te worden en de wisselstukken moeten nog afkomen. Ik zei, moeten die dan van de maan komen of zo? Neen, zegt diene kwiet, van Japan.
Vandaag geleverd, er is een en ander aan veranderd en het ding doet het terug uitstekend. En dit allemaal gratis voor niks. Ben nieuwsgierig hoe lang die nu gaat "alling" blijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten