donderdag 18 augustus 2016

Den Ouwe

Moeilijke opdrachten probeer ik altijd zo positief mogelijk te benaderen,  maar het: "ik moet dit en ik moet dat" was er voor mij, ook weer deze keer, teveel aan. Om een paar voorbeelden te noemen, hij moest een nieuwe bril, elk jaar hetzelfde lieke. De man zijn ogen hebben staar, een bril brengt voor hem dus geen beter zicht. Ik zeg dan, controle bij den oogarts, zien wat die pee zegt en dan operatie als het nodig is, 't is tegenwoordig niet meer dan naar den tandarts gaan, ik trakteer! Maar dat wil die niet, hij kent naar eigen zeggen iemand die dat laten doen heeft en die zijn ogen zijn uitgezworen. Een fabelke van een grenzeloze broekschijter. Dus... snuif met dienen bril! Een ander vb. Hij moet een tablet hebben om op joetoep naar filmkes te kijken. ik zeg: en wie gaat deze flup zijnen data betalen? Ja, daar hadden ze dan weer niet aan gedacht. Dus... snuif met dienen tablet. Voor iemand die in zijn leven zo goed als niks menselijks gepresteerd heeft, heeft die nogal veel noten op zijn zang. Maar... 't is haren ouwe en zeker in die landen is het normaal  dat ze haar deel van den opvang doet. Wel heel vermoeiend, na twee maanden heb ik er zo'n grote degout van dat ik er de brui zou kunnen aangeven, maar eenmaal terug thuis is dat gevoel snel weer weg, almaar goed. Dus de rest van het jaar zit de "bitch" ermee op haar kot... waarschijnlijk haar straf omdat het zo'n slangachtig mens is. Dacht dat Eva een giftige trien was, maar weet wel zeker als haar zus er indertijd geweest was dat Adam den helen boom had opgefret. Maar ze passen bij elkaar, nu kan ze hem nog wat verder uitpersen, misschien zit er nog wat sap in. Aan haar hart kan ze het er niet van krijgen, het zou me ten zeerste verwonderen. En haar bloed? ... zal waarschijnlijk wel groen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten